Verzeker je toestel!

Bij CoolMobile willen wij dat je zo lang mogelijk plezier hebt van je telefoon of tablet. Daarom kun je bij ons voordelig een toestelverzekering afsluiten. Wanneer je hem dan laat vallen of er is sprake van diefstal dan lossen wij dat snel en eenvoudig voor jou op. Zo voorkom je hoge kosten!

smartphone verzekering

Waarom een toestelverzekering afsluiten?

Een smartphone of tablet is een dure aankoop, je wilt hier natuurlijk zolang mogelijk plezier van hebben. Je gebruikt hem dagelijks en een ongeluk zit in een klein hoekje. Zo kan het gebeuren dat je hem laat vallen en er een barst in je scherm komt. Dit beperkt het gebruik van je smartphone behoorlijk en een scherm vervangen kost een hoop geld. Met een telefoonverzekering worden deze kosten gedekt, dat scheelt een hoop! Tip: Bekijk uiteraard wel altijd de polisvoorwaarden.

Dekking van CoolCare

Met een CoolCare verzekering ben je verzekerd voor val, stoot en waterschade. Je hebt de keuze uit een basis dekking en een premium dekking. Met een premium dekking is je toestel ook verzekerd tegen diefstal en beroving.

De voordelen voor je op een rijtje. Een verzekering van CoolCare biedt wereldwijd dekking voor:

  • Technische defecten
  • Water- en vochtschade
  • Val- en stootschade
  • Diefstal en beroving (Comfort Plus)

*Dit is een beperkte weergave van de dekkingen en de voorwaarden. Lees voor meer duidelijkheid de verzekeringskaart en polisvoorwaarden door alvorens je de verzekering afsluit. 

Hoe werkt het?

Een CoolCare verzekering afsluiten is eenvoudig en snel gebeurd. De verzekering loopt via onze partner Harmony. Je kunt de gegevens van je aankoop invullen in dit formulier om de verzekering af te sluiten. Na het afsluiten ontvang je een voorlopige bevestigingsmail, je hebt dan direct een voorlopige dekking. Na twee dagen ontvang je een officiële bevestiging en dan is de verzekering volledig geaccepteerd. Hierbij ontvang je ook je polisblad en SEPA incassomachtiging. De kosten van de verzekering zijn afhankelijk van de prijs van je toestel. Harmony schrijft de maandelijkste premie automatisch van je rekening af.

Schadeclaim indienen

Een claim indienen kan via Mijn Harmony. Om gebruik te maken van Mijn Harmony heeft je jouw klantnummer nodig. Je kunt het klantnummer terugvinden op je bankafschrift onder het kopje omschrijving.

  1. Dien je claim in via Mijn Harmony. Klik hier om naar Mijn Harmony te gaan. Je ontvangt per e-mail de instructies welke stappen je dient te volgen voor zowel bij schade als diefstal.
  2. In geval van schade ontvang je een mail zodra je product gereed is. Bij diefstal wordt er na het beoordelen van je claim contact met je opgenomen via mail.
  3. Harmony is van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 18:00 uur bereikbaar.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over CoolCare? Lees de verzekeringskaart voor een uitgebreidere weergave van het verzekeringsproduct. Je kunt ook contact opnemen met Harmony via de onderstaande gegevens.
Tel: 010 – 206 86 73
Email: info@harmony.nl